• English
  • Austria
  • Deutsch
  • Czech
  • Slovak
Czech
Košík
Košík:

              

                                                                                         NÁVRATKA / REKLAMACE/ VÝMĚNA

 

Zákazník :

Jméno a příjmení : ....................................................................................................

Adresa: .....................................................................................................................

Telefon : ...................................................................................................................

Email : ......................................................................................................................

Bankovní spojení .....................................................................................................

Objednávka číslo: ....................................................................................................

 

Zboží na vrácení :

Název zboží / Počet : ...............................................................................................

Cena zboží : .............................................................................................................

Důvod navrácení : ....................................................................................................

…………………………………………………………...........................................

 

Žádám o :

  • Výměnu zboží za .........................................................................................
  • Vrácení kupní ceny
  • Reklamaci poškozeného zboží (uvést poškození )………………………..

         .......................................................................................................................

 

V ...................... Dne ...................                              Podpis

 

Postup navrácení zboží :

  1. Zboží je potřeba zaslat na adresu : Brands24.cz, Hlavní 20, 691 55, Moravská Nová Ves
  2. Ke zboží je potřeba prilložiť vyplněnou návratku a fakturu
  3. Pro ​​navrácení kupní ceny, musí být zboží čisté , nenošené , navrácení s originální visačkou ,  případně  s obalem.
  4. Pro ​​uplatnění reklamace musí být zboží zasláno na reklamaci čistý.
Next 176
Zaregistruj se a získej 130Kč kupón na Tvůj první nákup. Stači vyplnit jednoduchý formulář :)Registrace >